Tuesday, November 30, 2010

MAHA 2010

Pertama sekali aku nak ckp yg ini pengalaman pertama buat blog & membuat entri. Tahniah2 kat aku..hooyeahh. Kalau ade mane2 yang buruk tu buat2 xnmpak jelah ye. Aku buat blog ni bkn nak lawan2 mana2 blog yg hebat2 okay..aku buat blog pun atas permintaan peminat2 aku...hehe..padahal akak aku je yg beria-ia suruh buat blog. 

Mungkin jugak dgn adanye blog ni aku dpt berkongsi cerita2 yg bkn2 aku buat sepanjang cuti sem ni yg bosan. Aku ulang lagi skali ye..cuti sem yg TERSANGAT BOSAN..(saje ngengade nak bold supaya yg rabun tu nampak sikit..haha)


Aku xnak citer pjg lebar pasal kenape & ape yang aku merepek nak buat blog segala ni. Aku nak share citer yg menarik ni dgn korang Entri ni utk tatapan sesape yg kempunan nak pegi MAHA & yg xdpt nak menjejakkan kaki ke MAHA 2010 kat serdang yg baru je berlangsung baru2 ni. 

Aku share gambar jelah ye. Tapi aku xdelah ambik gmbar kat semua tempat. Jenuh plak cameraman a.k.a adik aku nak menangkapnye..haha. Yang penting skali memang rugi la kalau korang xpegi sbb tempat ni mmg sgt2 best sehingga kaki aku dah xlarat nak layan kerenah aku yg nak pegi sana sini ambik gambar semua ni.


Tadaaaaaaaa..ni lah gambar yg adik aku ambik. 

♥ pameran kucing2 yg comel2

♥ ni lah kucing yg comel tu.. comel kan.. kan

♥ kambing biri2...mmbekkk.. *mcm silap bunyi je*


♥ ini bukan aksi citer "ngangkung" ..haha


♥ Selamat datang ke MAHA 2010 <drpd penyambut tetamu yg xdiundang>♥

♥ ni gambar walid aku yang teruja nak pegang tanduk kambing tu ♥

♥ kami COMEL .. akak aku,aku,& kucing kat blkg tu.. haha *perasan* ♥

 ♥ ni kat SUA RASA TV9 ♥

♥ minah bunga ♥

♥ yang pasti buah yg aku pegang tu lbh berat dari aku..49kg ♥

♥ hazeeq & walid memberi arnab sesuap makanan ♥

cakap2 : thanks kpd prince halilintar (abg yimmirizal) yg menjadi follower aku yg first wlaupun blm ade entri lagi..haha.. bangga ouh.. 


7 comments:

  1. abang yimmirizal ah ?

    siap name penuh siottt .. haha

    ReplyDelete
  2. ape barang promot ..

    mintax ah belanja "cardigan" ..

    hahahahaa ..

    ReplyDelete
  3. insyaAllah dapat ?

    itu belum tentu lagi .. hahaha

    ReplyDelete
  4. wakaka..along die dah gune kuasa veto...hehe:p

    ReplyDelete