Monday, December 6, 2010

BALIKIN BODY GUE DONK

Tajuk kali ni versi indon..sila tekan butang translate utk memahaminya..haha.. Aku buat tajuk ni gara2 satu sinetron indon ni guna tajuk "balikin body gue donk" ..belum disiarkan lagi okay.. jenuh la aku nak faham tajuk ni.tergelak-gelak gak aku dgn akak aku bila dah faham maksudnye.. Maksudnye lebih kurang nak kembalikan bentuk tubuh asal dia balik kot..haha.. hentam saja la..

Sebenarnya time cuti semester ni aku tgk status kwn2 aku kat facebook ramai yang nak kuruskan badan. Tapi boleh ke?? bukan nak ckp ape la..kat rumah mcm2 makanan ada..nak kawal mmg tak boleh la.. Bangon pagi je dgn tak gosok giginye terus cari makanan kat dapur tu..hee..tapi tu bukan aku la...orang lain.. Ada pulak time cuti ni bangon lambat dah tengahari terus jelah makan lunch..kira 2 in 1 la..haha.. ehem2..sape la tu yg bangon lambat...ish3..hee



♥ keratan akhbar kawan aku tag..nak suruh aku kurus le tu..haha 


Tak salah utk seseorang itu nak diet tapi jgn salah cara sudah la... Yang penting tak payah la nak susah2 diri ikat perut sampai tak makan langsung.. Ada kawan aku ni diet dgn makan megi je..haish..tak elok tu..megi tak baik utk kesihatan..ingat tu..  Aku pun dah kuburkan niat aku nak diet2 semua ni..malas kot.. tak tahan tgk makanan yg enak lagi sedap kat rumah tu..

Exercise utk kuruskan badan..yeahh..itulah caranya.. ape lagi kawan2..jom bersenam utk gaya hidup sihat..hee.. Sebenarnya kalau kurus tapi tak sihat tak okay jugak... so biar la bentuk tubuh kita mcm mane pun..bersyukur seadanya.. Yang penting badan sihat otak cergas..

♥ nampak x kekurusan kami? haha 

futsal beshh..best sbb menang..haha 

Untuk memliki tubuh badan yg sihat semestinya kena makan sayur.... tapi apsal la aku tak boleh nak telan benda sayur ni sampai dah besar ni.. bukan aku sorang je ye tapi ramai lagi orang kat luar sana.. Aku tak tahu la cara mcm mane nak bagi suka makan sayur tu.. bagi aku semua sayur tu pahit... sbb tu la aku rendah..eh silap..bukan rendah tapi kecik & comel..haha..



♥ wah sedapnyee.. tapi pahit..uwekk.. 

cakap2: selalu kena paksa makan sayur yg pahit..haha..padan muka .. tapi aku tak makan pun..

4 comments:

  1. ni pun first time msuk competition sem lps kat u.. pastu trus minat nak main..hehe

    ReplyDelete
  2. I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout
    on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.

    My site ... http://xtremenitroreview.net

    ReplyDelete