Tuesday, December 28, 2010

FAST TRACK ??!!

Nak ke taknak fast track ni?? Cerita paling hangat untuk pelajar sem 3 & akan memasuki ke sem 4 adalah isu fast track ni.. Mula lah pertanyaan yang pelbagai dekat facebook..tak dekat facebook sambung pulak dekat mesej.. Aku pun tak kurang kena tempiasnye..kawan2 aku ramai jugak yang minta fast track..

Diorang pun tanya la aku.." Ko tak ambik fast track ke?? " .. oh confirm tak..haha..jawapan berlagak gilaa..haha.. Entahlah aku tak berapa minat fast track walaupun fast track tu mencepatkan proses untuk aku ke degree.. memang la best..tapi kalau tak dapat nak bawak subjek tu & tiba2 fail kat degree tu tak ke naya nak sambung diploma sem 1 balik..





Lagipun orang cakap biar lambat asal selamat..hehe. Aku rasa kos aku untuk fast track ni cuma ada satu je..Degree In Biology.. berkemungkinan kalau minta pun still sambung kat pilah jugak.. Pilah pun ada degree bio ni.. tak nak la...aku nak sambung degree kat Shah Alam laaaa..hehe..tak pun jauh sikit dari rumah aku.. Tapi UiTM Pilah tetap di hati..cewahhh..haha..

Goodluck untuk kengkawan yg dapat fast track & yg dah confirm pegi .. Aku tahu korang the best & boleh duduk diam-diam kat sana buat degree tu.. ALL THE BEST !! Aku akan teruskan perjuangan sebagai pelajar diploma di UiTM Kuala Pilah.. UiTM dihatiku..hehehe.. *poyo*

1 comment: