Monday, December 27, 2010

FINAL MATCH AFF SUZUKI CUP PART 1..

Malam tadi malam yg dinantikan oleh rakyat Malaysia..walaupun baru peringkat pertama... tetapi sokongan rakyat Malaysia mmg the best laa... kat stadium tu je blh tgk ramai org Malaysia yg tgk kat stadium tu...confirm la beb..kalau peringkat kedua nanti confirm ramai org Indonesia..

Aku tak mampu nak tgk kat stadium tu..bkn tak mampu dari segi kewangan ke ape..tapi tak mampu kena pancaran laser tu...tettt.. kontroversi tu...huhu.. Goalkeeper indonesia (Markus) telah menghentikan permainan untuk beberapa minit disebabkan pancaran laser oleh ultraman..opss silap..oleh manusia laa..confirm manusia.. Diorang ni tak elok main kotor..hee..bajet bagus plak aku ni..haha..


gambar kontroversi


Malam tadi on9 facebook memang ramai la buat status pasal bola.. sumenye hepi2 belaka ye..jgn seronok sgt..final match blm habis lagi..hehe.. Yeahhh..memang hepi la.... Harap2 pemain Malaysia meneruskan semangat untuk menang di Indonesia nanti..hee..

Malam tadi ade dua orang yang menjaringkan gol untuk Malaysia..Safee & Ashaari .. tetapi kalau tak kerana Norshahrul Idlan Talaha tu mmg ssh la nak gol.. Khairul Fahmi yg hensem tu ttp menjadi pilihan..haha.. Semua pemain tetap terbaik !! Malaysia mengalahkan pasukan lawan iaitu Indonesia sebanyak 3-0.. good job Malaysia..

Ashaari telah menjaringkan gol yg kedua..caya laa









All in one...ALL THE BEST TO MALAYSIA !!! I know u all can do it... 


kata hati : ulser dah baik..haha..bangga plak..

2 comments:

  1. akhirnya menang ..

    tnggu rabu ni pe cer !!

    ReplyDelete
  2. hehe..maira tgk gak ker???

    p/s:kene bawa ultraman tu gi indon nanti..kahkahakah:D

    ReplyDelete