Wednesday, December 15, 2010

MALAYSIA BUKAN BOLEH BLAH..TAPI MMG BOLEH !!


Cayalah Malaysia...aku tahu mungkin aku terlalu berharap Malaysia akan menang bola kali ni.. takpe2..walaupun ape2 terjadi..Malaysia tetap boleh.. Memang best la tgk bola malam tadi.. lagi2 tgk dgn family aku...semua jerit2 sampai adik aku yg kecik tu nangis..hee..  Perlawanan separuh akhir yang pertama antara Malaysia & Vietnam dah mcm perlawanan akhir plak aku tgk...



Aku bukan la pro sgt bab2 bola ni tapi sejak akhir2 ni boleh la nak jadi pro..haha.. Aku belajar pun dgn kawan2..adik2 aku yg minat bola ni...best jugak kalau bertekak pasal bola dgn diorang ni..hee.. Semalam aku tgk goalkeeper Malaysia memang cekap laa...penat tu lompat sana lompat sini nak tangkap bola...muka dah lah hensem ..ala2jepun gitu...haa..dah lari tajuk plak.. Mesti ade yg tak tahu namanye kan ...kan..takpe2..aku tolong kenalkan...namanye Khairul Fahmy...

goalkeeper hebat !! hensem..hee


Next..hehe..dah mcm buat karangan ... penyerang Malaysia yang berjaya menjaringkan gol sehingga mengalahkan pasukan lawan dgn mata 2-0...dua2 gol orang yg sama jaringkan...sape lagi kalau tak bukan Mohd Safee Mohd Sali ...kira dia ni mcm wira Malaysia malam tadi la..hebat tu..

aksi Safee malam tadi..hepi tu..hee !!


Anak buah K.Rajagobal yg lain pun hebat2 belaka jugak..tapi takkan nak senaraikan semua sbb aku pun tak knl sgt...hee.. yg aku kenal kunanlan..amri yahya...safiq,norshahrul...yg lain sila search kat google ye..hahaha..nampak sgt tak tahu.. Separuh akhir kedua akan berlaku di Hanoi,Sabtu ni... Jangan lupa tgk ramai2.. kita sokong Malaysia ..Sape lagi nak sokong Malaysia kalau bukan rakyat Malaysia sendiri kan..kan.. 

Akhir kata, MALAYSIA BOLEH !!! Kalau masuk final & menang aku buat entri pasal bola lagi..hee..

Ni antara gambar2 perlawanan bola malam tadi..







kata hati : rasa nak tempah tiket flight pegi hanoi je..nak tgk bola..haha

2 comments:

  1. wah..berkobar2 nak tgk perlawanan ke2 sabtu ni..cian kat maira sampai nanges2..tu la xajak die sekali tgk..hehe

    ReplyDelete
  2. tak sbr nk tgk msia msuk akhir..itu pun kalau ade rezeki..hehe.. humaira nangis sbbb semua jerit2..dia ade je sibuk nak tgk..haha

    ReplyDelete