Monday, December 27, 2010

PENANGAN SIXTH SENSE



Aku dah terkena penangan sixth sense..tapi takdelah sampai jadi angau...tahu tak kenapa? ni semua gara2 lagu dia yg jiwang2 & best..haha.. aku takdelah jiwang pun tapi lagu tu yg membuatkan aku jiwang,.hee.. tetibe nak salahkan lagu plak... Benda ni semua terjadi sbb akhir2 ni cerita lestari kat tv3 kebanyakannya menggunakan lagu sixth sense...best tu..menusuk kalbu..haha

Antara lagu sixth sense yg best....Tanpa...tak bisa memilihmu...menyesal...dan lain-lain.. banyak kot lagu jiwang2.. korang pilih je mana yg minat..aku takdelah minat semua tapi boleh laa..layan jee..




Lestari Asmara kat tv3 ni ceritanye mmg best..lagu sixth sense pun best weh dalam cerita ni.. Lagu Menyesal...memang menyesal la kalau korang dengar..eh eh..memang menyesal kalau korang tak dengar sebenarnye..hehe..




Slot lestari lepas Asmara tu cerita Hani ni pulak.. Cerita ni pun best ..sedih sebab dia ade kanser otak.. kalau nak tahu tgk la..aku pun jarang tgk..hehe..  Lagu sixth sense jugak dia guna..lagu Cinta Matiku..boleh tahan la jiwang lagu ni..haha..




Samarinda Asmaradana yang dah lama ni pun guna lagu sixth sense..tapi lagu yang dah lama la.. Lagu Tak Bisa Memilihmu.. Cerita ni dah buat ulang tayang lagi.. best2...senang cerita semua drama kat tv3 ni best..tinggal buka & tengok jee..




The latest kot ni..aku pun baru je dapat tahu..haha.. ade sumber2 yang tak dipercayai bagitau..hehe.. OST Ayoub ni pun tak kurang hebatnye jugak..guna lagu sixth sense tu..alaaa..sixth sense yg vokalisnye Adi tu..bukan Adi Putra yang pelakon tu ye..hehe.. Lagu yang didendangkan oleh sixth sense dalam OST ni adalah lagu Sepi.. aku pun tak dengar lagi tapi dengar cerita best.. :P





kata hati : rajin gila aku update blog..haha..cerita yang dah berkurun pun ada..

2 comments: