Monday, December 27, 2010

POWER DAH NAIK !!!

Wah wah wah....power dah naik beb.. Aku bukan dah dinaikkan kuasa untuk menjadi power rangers...haha..tetapi power kat mata aku dah naik weh.. Gila la aku kena membebel dgn abg kat kedai cermin mata tu..ingat aku ni budak yg degil ke..yang taknak pakai spec...haha .. memang pun aku degil..

Power mata aku naik pun gara-gara aku tak slalu pakai cermin mata tu. aku memang tak suka ye pakai spek.. seperti ade yg menghalang pemandangan aku... tolong laa..TOLONGGG...aku nak jadi normal..haha..mcm abnormal je kalau pakai spec....tapi sebenarnye takde ape2 pun kalau pakai spec...saje ngada-ngada tak nak pakai..hehe






Aku start memakai spec ni semenjak aku rabun..haha..confirm la sejak rabun..ishh..ishh..ishh... Start masuk UiTM la aku jadi rabun..biasalah usia dah meningkat..huhu.. Pastu mula la hidup aku sebagai seorang manusia yang rabun...tapi pakai spec masa dalam kelas & masa drive je.. kalau tak jgn harap aku nak pakai spec..

Baru2 ni je tgk tv kena pakai spec..mmg dah tak nampak..tu tanda2 power dah naik.. tahun lepas power cuma 100 je dua-dua belah mata.. Petang tadi pegi check..akak tu ckp power mata sebelah kiri 200..sebelah kanan 175..naik mendadak...Arghhhhh tidak.. Bayangkan setahun naik 100..kalau 5 tahun ape yg akan berlaku kat mata aku?? takyah tanya aku..aku taknak jawab...huhu..sedih gila..






Aku dah tekad lepas ni nak terus pakai spec..haha. Bukan janji tapi pasti..hehe.. tengok jelah aku pakai terus ke tak lepas ni ye.. macam malas je..hehe.. Kalau lepas ni aku dah tak tegur korang maksudnye aku bukan sombong ye..tapi aku rabun..hahaha..tolong lah faham keadaan aku..

kata hati : mengantokkk...masa untuk tido..tido & tido ....

2 comments:

  1. aidi pun rabun jugak tapi dah tak pakai langsung spek tu.dekat rumah je pakai HAHAHA :D

    fatin pakai spek comel je :)

    ReplyDelete
  2. oh..xsgka plak aidi pun rabun..hehe..mmg xbest pakai spek ni..
    comel ke?? haha..tak la..
    btw,thanks aidi..

    ReplyDelete