Monday, December 6, 2010

ROOMATE OH ROOMATE

Roomate oh roomate..tajuk entri ni bkn bermakna aku mengeluh mempunyai roomate tapi aku nak citer sikit perihal roomate2 ni.. Roomate2 sekalian...sila baca ye..

♥Roomate aku kalau kat rumah ni sape lagi kalau bukan akak aku yg tersayang.. izzatul atiqah .. Segala harta benda dikongsi bersama.. Kadang2 baju pun kitorang kongsi..nasib baik saiz badan lebih kurang sama je..aku gemok sikit..haha.. 

♥ ade org ckp kitorang mcm kembar...ye ke?? tgk la sendiri...tak kan..hee ♥

♥ cakap pasal kembar ni..roomate aku yg kat Uitm Kuala Pilah pun kembar aku jugak..semua nak tiru aku..haha.. sebenanrnye kembar dari segi nama je.. nama aku Fatin Zulaikha & roomate aku Siti Zulaika .. Kami adalah "Zulaikha yg comel" ..haha..dah2..perasan bebenor.

♥ exercise kempiskan perut....muka tak nak senyum okay..hee 

♥ Roomate aku la yg paling rapat dgn aku apabila aku dah duduk kat kolej..memang best la bila dapat roomate yg sekepala dgn aku yg gila2 ni..
♥Roomate la tempat aku bertanya masalah pelajaran aku tu...tempat berkongsi makanan & yg paling best sekali tempat utk temankan aku ke tandas tengah malam..haha..penakut2 ..
♥Bahasa yg aku gunakan dgn roomate aku adalah "lu" & "gua" ..haha..gangster kan kitorang..mesti korang tak caya kan..itu bahasa kat facebook je..



webcam sebelum nak exam paper bio keesokannye

bear lagi besar dari orang yg memegangnye 

baju tido tu penting..haha 

cadar kami tetap pink ..girlish ..hee 
cakap2: menghitung hari utk result exam & kolej .. 9 & 10 dis.. risau gila...mandi tak basah...makan tak kenyang..haha

1 comment:

  1. kemas bilik weh !!!

    asyik2 org jer bersihkan kipas raku2 k.b.k tu !!!

    hahahahaa

    ReplyDelete