Tuesday, December 14, 2010

SISA2 ..NAK KUTIP KE TAK??

Sisa makanan yg telah dimakan orang?? oh tidak..takkan korang nak kutip kan..hee.. sebenarnya aku nak bagitau kat semua orang yg cuti semester aku tinggal sisa2 je lagi..ade lagi dalam 3 minggu je.. tak cukup tu masa untuk aku kuruskan badan...haaaaa...tak2..no diet..makan je..melantak semua..nanti dah takde makanan yg sedap2 lagi..

Aku dah rancang masa untuk aku shopping..shopping la sgt.. shopping untuk beli brg2 nak masuk rumah baru nanti.. senarai tak tulis lagi..last minute jelah prepare..nampak sgt malas..haha... yg paling tak sabar adalah nak jumpa kawan2 aku...nak jumpe roomate & housemate..byk citer yg telah dikumpul untuk berborak nanti..bukan bergosip ye..hee.. biasalah perempuan kalau borak je dicop gosip..ape laa...hee

♥ rindu mkn aiskrim sama2 

♥ gemoknye aku..haha ...sem 2

♥ kami -pelajar UiTM..haha 


Masa 3 minggu ni la aku boleh buat mcm2..nak bangon lambat...tapi tu mmg dah slalu buat.. Anak dara tak elok bangon lambat..nanti takde orang nak meminang..haaa..habislah korang2 yg bangon lambat tu..hahaha.. Macam khurafat je benda ni semua..  Nanti dah tak dapat nak bangon lambat..kls semua pagi2..ambik kau..padan muka..haha...

Perlukan masa yg banyak nak kemas barang2...nak bwk karpet..tilam..baju paling malas skali nak kemas...kalau boleh nak bwk satu almari baju je..haha.. Itu tak termasuk sekali bekalan makanan aku...arghh !! dah mcm nak pindah terus ke pilah dan tak akan balik je... yg pasti aku mmg selalu balik rumah.. dah 4 sem pun homesick lagi..ish..ish..ishh... tapi tak la seteruk masa sem 1 yg balik setiap minggu tu..hee..

kata hati : boleh tak extend sikit cuti semester ni?? haha..

3 comments:

  1. sekejap je mase berjalan fatin..ready tuk study balik..hehe..bagi berat badan tu kat along sket..haha

    ReplyDelete
  2. kalau boleh bagi dah lama bagi sket..haha

    ReplyDelete