Thursday, December 30, 2010

YEAYYYY MALAYSIA CUTI !!!

Yeayyy yeayyy cuti..cuti lagi..hahaha.. aku memang dah cuti dari bln 11 lagi..dan aku semakin jemu dgn cuti ini.. Minggu dpn dah takde nak cuti2 lagi ye..padan muka aku..hee.. Aku rasa belum terlambat lagi utk mengucapkan  tahniah yg tak terhingga untuk pemain bola sepak Malaysia untuk AFF SUZUKI CUP ... caya laaa..i know Malaysia are always the best..

Kemenangan Malaysia sekaligus telah menutup segala kontroversi laser-laser ni..cewahhh..haha.. Aku tak dapat nak update awl entri bola sepak ni gara-gara kereta yg rosak semalam..haha..alasan semata-mata..  Rugi plak tak dpt tgk pemain Malaysia secara dekat kat KLIA semalam..tapi ramai gila yg pegi..5000 org beb..

Walaupun Malaysia kalah masa perlawanan peringkat akhir yg kedua di Indonesia tetapi keseluruhannya Malaysia menang dgn aggregat 4-2....wah wah wah...bangga gila.. PM siap bagi cuti lagi...untung la sape yg cuti tu..haha..aku termasuk skali ye..




Piala AFF SUZUKI CUP besar gila..kalau aku diberi peluang untuk cium-cium piala tu confirm rasa bangga ouh...dpt sentuh yang berjuntai-juntai tu pun dah hepi dah aku..hahaha..







Bravo bravo!!!...u guys are the best.. bila dah menang mula la semua nak pilih pemain idola masing-masing.. biasalah tu..kalau yg perempuan confirm nak pilih yg hensem-hensem kan kan...hehe..

Yang paling ramai menjadi rebutan sape lagi kalau bukan goalkeeper Malaysia yang hensem-hensem tu...Khairul Fahmi laa..hehe.. sampai ade yg gaduh-gaduh nak jadikan dia bakal suami... dah2..hilangkan angan-angan tu..Khairul Fahmi dah ade awek weh..nasib baik Khairul Fahmi jenis setia..hehe.. Awek dia ade blog tau...ade lah kisah-kisah cinta mereka di dalam blog tu..  (Blog GF Khairul Fahmi) .. KLIK2..









Aku pun minat jugak Khairul Fahmi ni..minat cara dia je ye..hehe.. Safee Sali dpt piala top scorer...memang hebat la dia.. nasib baik dia dah kahwin...kalau tak semua orang nak berebut dia..hehe..







♥ pemain 24 ni ramai jugak yg minat 


kata hati : kena bersabar nak update blog disebabkan berukband yg slow gila....

2 comments:

  1. mentang2 la player msia ramai yg mude2 sume pakat nak pikat eh..hahaha=)

    ReplyDelete
  2. hehe..bese la tu.. ramai gle peminat fanatik..

    ReplyDelete