Monday, January 10, 2011

AYUH..KEMBALI KE KOLEJ !!!!

Tajuk entri aku kali ni tak blh blah..rasa mcm nak kena pelempang je...haha..  aku taknak cerita byk2 kali ni sbb aku rasa lega apabila dah pindah kolej.. mestilah best weh duk kolej..sume lengkap.. wifi yg sgt penting bagi aku..hehe.. 

Tapi sedihnye sbb aku tidak lagi bersama roomate yg aku paling suka skali iaitu Siti Zulaika..huhu..sedih weh sampai mata bengkak bila ingatkn dia malam2 time tido.. sbb aku selesa gila dgn dy..nak tidur berdengkur sampai keluar air liur pn dia tak marah,..hehe.. tapi aku takdelah mcm tu..hehe.. Aku tak kisah pun roomate dgn sape2 tapi aku lebih selesa dgn ika kot sbb dia lain daripada yg lain..aku je yg tahu..hehe



bersamaku ketika di dalam ketakutan..hehe


Salah satu faktor aku nak duduk dalam ni sbb kan mamat2 indon yg berlegar di kawasan rmh sewa aku tu.. diorang cuma berlegar pada waktu ofis je sbb diorang nak siapkn simen2 kat dpn rmh tu.. sampai kan aku rasa mcm dah duduk dekat tempat orang pendatang asing je...hehe.. 


Ada skali tu aku terjumpa "ubat kuat" kat depan rmh aku tu... menakutkan je..korang tahu2 jelah ubat kuat tu ape ye..18sx tu..hahaha.. Tapi disebabkan nak sedapkan hati kitorang..aku fikir mungkin tu ubat untuk kuatkan tenaga nak buat keje kot..tenaga luaran maksud aku...hehe.. bukan tenaga bat**..tuttt...rahsia weh..


Penat gila weh tahan bas duduk luar.. ktorang kne tahan bas selama seminggu sbb ikut perancangan miza dia akan bawa kereta minggu ni tapi tak jd memandangkan dah duduk dalam.., masa tahan bas tu mcm2 gelagat budak2 naik motor ktorang nampak..ade yg tgk ktorang sampai tak berkelip mata...hahaha.. mungkin diorang ingat ktorang ni bunian yg keluar dari hutan kot..hehe.. mane taknye tahan bas awal2 pagi..gelap plak tu kat tepi jalan..


Terima kasih kpd Madam Sharifah Aini...bukan yg penyanyi tu tau..haha... terima kasih sbb sudi menumpangkan ktorang naik kereta madam yg mahal tu..cherry okay.. 


Aku nak tunjuk kat korang gambar rmh sewa aku yg agak bersepah la sbb aku takde masa nak kemas..  balik2 rmh sewa je nak kena masak lagi... dengan pakcik bas ambik kitorang pkl 7 malam..  rumah sewa aku sebelah rmh tok bomoh...dekat je dgn klinik desa beting tu.. Rumah sewa aku berkonsepkan chalet..kira stail chalet la..pelik tapi benar.. 


Line handphone kat sana takyah cerita la..penat gila nak cari..lagi2 maxis.. kalau broadband tu lebih baik campak kat sungai depan rumah jelah..celcom & maxis dua2 hampeh..tak boleh pakai.. nasib baik aku boleh hidup lagi kat sana..kalau jadi gila tak ke naya..hehe..



abaikan tudung yg sidai di luggage..hehe


peraturan..mcm kat kolej..WADI AL ZAHRA


tilam serbaguna untuk tido & duduk..hehe

pandangan dalam almari zip aku..haha *jakun*


sepah gila..malu kot..haha..laptop sape la tu..ish3



bilik air yg amat wajib..hehe



lawa tak almari kitorang? hehe.. almari aku kiri skali..


kata hati: pendek la sgt ko punye entri ni..haha.. 

2 comments:

  1. byknya barang..almrai paling besar lak tu..hehe
    nak pinjam bear kaler pink tu boley??haha

    ReplyDelete
  2. pinjam?? haha...dtg la ambik..
    brg mmg setiap sem bertmbah byk..hehe

    ReplyDelete