Saturday, January 1, 2011

DIARI 2011 BERMULAAAAAAA ...

Semalam tak sempat nak update pasal bermulanye tahun 2011 ni.. mungkin hari ini juga bermulanya aku tak on9 blog lagi..dah nak balik rumah sewa weh..waaaaa... taknak balik...harap2 pakcik dah pasang wifi ye..tolong laa pakcik..hehe..





SELAMAT TAHUN BARU KAWAN-KAWAN...haha.. yang taknak mengaku kawan aku pun takpe..hehe.. Aku berbangga akhirnya aku berjaya kemas kesemua barang-barang aku last minute..haha..bangga laa walaupun semua serba tak kena..hahaa

Hari ini aku akan bertolak ke Pilah ..yeayy yeayyy.. "tak sabar" ..hehe.. Barang-barang aku perlu bawa & bagi aku sgt2 penting mmg la byk.. penuh gila kereta..mmg tak boleh ramai-ramai ikut la..hehe.. Setiap kali sem ade je barang baru yg nak beli..kan dah penuh kereta..duit pun mmg habis laa..hee..


spec yg amat penting bagi aku yg rabun ni



plz don't try this at home..haha







Takyah tanya kenapa aku bawak semua benda yg pelik-pelik ni lagi2 yang periuk tu.. itu adalah disebabkan aku dah duduk luar start hari ini..duduk luar weh..haha..boleh la masak makanan kegemaran aku..hehe..

kata hati: lepas ni jgn harap aku slalu update blog ni..huhu.. bye2 encik blog walaupun buruk..haha

4 comments:

  1. wah semangat betul fatin ni..nanti kat uma sewa jgn masak maggi jer dah la..haha:p

    ReplyDelete
  2. jangan jadi seperti prince suka masak maggi goreng .. lalalala ..

    ReplyDelete
  3. prince: haha..da pandai masak mcm2..
    along: haha..sama jelah mcm dy..pandai lala je..

    ReplyDelete
  4. lala tu okeh ape .. menjadi makanan feveret dia .. huhu

    ReplyDelete