Sunday, February 20, 2011

TAGGED .. TAGGED & TAGGED !!

Kali ni aku ditagged oleh akak aku sendiri.. Izzatul Atiqah .. main balas2 tagged pulak..hari tu aku yg tagged dia.. dah2..baca jelah ape yg telah ditagged okay.. thanks for reading blog FATIN ZULAIKHA AZHAR !! hehe..














♥ kerjaya dan impian
-kerjaya aku bila dah masuk bidang sains ni nak jadi doktor...doktor pakar bedah...syok main operate2 ni..hehe.. tapi memandangkan aku tak sepandai doktor aku rasa aku nak kan kerjaya yg ade berkaitan dgn sains...taknak lari dari kos sains biologi yg aku ambik..ape2 pun tunggu hbs degree !!! hehe.. 



-impian aku adalah untuk membalas jasa family aku !! impian nak jd budak yg lemah lembut....hahaha..



♥ 
kereta impian

nak kereta pancuan 4 roda..haha.. kereta kecik yg manual pun bwk tak lepas lagi..bwk pun mati enjin..ade hati nak kereta besar.. nak kereta HONDA CIVIC 1.8 !!!




 
♥ 
rumah impian

semestinya rumah yang ade bumbung....hehe.. disebabkan aku takde kampung yg betul2 terletak di kampung.. jadi aku nak rumah kampung yg dekat dgn sawah padi...petang2 pegi memancing...wah...bestnyeee..




♥ 
holiday impian 

nak holiday kat tempat yg ade bermusim...KOREA ke... kalau tak cukup bajet holiday kat morib jelah..haha




♥ 
suami dan family impian

-aku rasa aku dah ade family yg cukup sempurna....ade walid,umi,8 org adik beradik,ade mimi rapeah(kucing)..hehe.. walaupun kucing tu aku tak suka dia & dia pn tak suka aku..hehe...


-suami?? yg penting adalah seorang lelaki yg bertanggungjawab & dpt mendidik aku ke jalan yg benar..hehe..


 
♥ 
tag beberapa orang ♥

sesiapa yg baca blog Fatin Zulaikha Azhar..sila jawab soalan ini ...hehe..


kata hati: entri ni dah lama gila nak update tp tak jadi sbb line tak mengizinkan..hehe

No comments:

Post a Comment