Friday, February 4, 2011

TERUK KE AKU??

Teruk ke aku ni?? teruk sgt keeee!!!!! cuba citer kat aku ni betapa teruknye aku... kalau taknak citer dpn2..citer dlm blog & facebook pun jadi la..






Aku tahu aku ni bukan lah seorang yg sempurna...aku pun bukan la seorang kawan yang dapat jadi yg terbaik utk semua kwn2 aku.. sampai kawan aku sendiri dah masuk kolej pun aku tak tahu... aku pun taknak salahkan dia tak bagitau aku..

Mungkin sbb aku tak temankan dia masa dia keseorangan ke??
emm aku pun dah habis fikir pasal benda ni.. Kalau boleh aku memang nak temankan dia tapi aku tersepit kat tengah2.. aku masuk kolej pun sbb umi aku risaukan keselamatan aku..

Adakah persahabatan kita sampai disini sahaja??
Kita mungkin tak bermusuh tapi bila kita jumpa dpn2 kenapa dah tak macam dulu lagi... tnya sepatah jawab sepatah..padahal sebelum ni kita lain sgt...hepi jee...



terima la kwn kita seadanye..

Mungkin ini semua dugaan.. masalah kawan yg mula2 baik pastu dah tak bertegur sapa bukan berlaku pada aku je.. tapi hampir semua org ada masalah yg sama.. Orang cakap mula2 kita tak kenal lg sape kawan kita.. bila saat dia tunjukkan belangnye..baru kita tahu yg dia adalah kawan sejati atau tidak..

Di kesempatan ini aku nak minta maaf dekat semua kawan2 aku yg terasa hati.. mungkin aku tak perasan ape yg aku lakukan.. tak pasti di mane silapnye..  setiap orang ade kekurangannye..

Terima kasih jugak kepada kwn2 yg sudi mendengar segala masalah aku & byk bagi sokongan !!!


"Smart people learn from their own mistakes. 
Smarter people learn from the mistakes of it"

2 comments: