Sunday, March 27, 2011

TAG DARI KAK WANI.. HAHA


Adakah anda rasa anda hot?
 OF COURSE...sape yang tak kenal 
FZA(Fatin Zulaikha Azhar) ..hahaha.. bajet je tu.. :P


 Upload pic anda dari PC sekarang..


Cerita pasal gambar tu..
Gambar ni kat Parit Tinggi..parit tinggi tu dalam kawasan pilah ni..
kalau budak pilah xtahu memang teruk sgt la tu..
time ni pegi jogging..aku sebelah kiri pakai baju hijau tu.... :P

Bila kali terakhir anda makan ayam?
Hari2 makan ayam..mane pipi pun tak tembam mcm ayam..
pipi ayam tembam ke?? haha.. 

Lagu terakhir yang anda dengar..
Ajai & Krisdayanti - Perlu Kamu

Apa yang anda buat selain dari menyelesaikan tag ini?
tgh nangis..hahaha.. tgh makan roti dalam keadaan stress... 


Selain dari nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
1. ANGAH - kat rumah je pgl mcm ni..
2. FATIN - kawan2 sekolah cina,sekolah melayu,UiTM,sekolah tamil je xde..haha
3. ATIN - sesetengah org je...ikut suka hati.. :P
4. ZULAIKHA , IKA , ZU
5. ADIK - ade sorang budak laki ni panggil adik padahal umur sebaya..
6. GIGI BESI - sori yg gigi besi ni sebenarnye akak aku..mungkin tersilap..haha
7. BUDAK TEMBAM - yang ni memang aku sgt bersabar sape yg pgil aku mcm ni.. :P

 Tag lagi 6 orang.

 1 . IZZATUL ATIQAH AZHAR
2 . NUR NABILAHUDA
3 . NUR AIDILIA FITRI
4 . PUTERA HALILINTAR
5 . NATASHA AMIRA
6 . SITI ZULAIKA

Siapakah nom 1?
satu2nye akak aku...selalu bergosip kat fb dlm bahasa mandarin..hehe :)

 Cakap sesuatu pasal nom 5.
" Hey , sepupuku!! lama xjumpe :) "

Orang nom 3 ada hubungan dengan siapa?
MAMS .. betul ke ade ape2?? hehe..xtahu2.. 

Bagaimana pula dengan nom 4?
tanya orgnye sendiri..hahaha.. no komen..

Pesanan buat nom 6..
ika, bila nak main badminton dgn kitorang..hehe.. Thanks ajarkan OC !!

Kata-kata cinta buat nom 2..
adik masih belasan tahun kan...
jgn pandai2 nak bercinta ye..mak marah..hahaha.. 
dah berpunya pun kan.. :P

Berikan 5 perkara yang anda tahu pasal nom 1..


1. asyik pegi dating je..
2. tgh bulan minta belanja topup..
3. malas nak ambik adik sekolah..
4. kalau kat rumah on9 24 jam smpai susah org lain nak on9..
5. keje kat airport KLIA

Persamaan antara kambing ngan lembu..
dua2 malas mandi..hahaha.. tahu makan & tido je.. :P

Perasaan bila buat tag ini..
perasaan nak nangis..terharu sbb ade org tag ..hehe.. thanks kak wani.. :)

Gay or les?
mestilah les..gay utk laki...hehe.. saje je.. :P



Thanks kak wani sbb tag fatin... sebagai penghargaan fatin letak satu gmbr akak yg paling sweet...alolo sweetnyee...hehe.. kawin nanti jgn lupa jemput..
mengidam nak makan nasi minyak ni..hehe..



p/s : eh along,bila masa org ade ramai peminat.... memandai je...haha.. :P


3 comments:

  1. eyh dah lame lah putus dengan die.haha :D

    ReplyDelete
  2. haha..soalan last tu membunuh....hahaha

    ReplyDelete
  3. aidy: ye ke? ingtkn still ade ape2..sori2.. :P
    man : tau xpe..nak jwb takut timbul kontroversi plak..

    ReplyDelete