Sunday, March 20, 2011

JAWAPAN KEPADA SOALAN ..

di "tag" oleh along Iyazee Humaira :P



5 benda dalam beg saya
handphone
 kunci bilik & loker
purse bear
pen,buku2..
cermin mata

5 benda dalam beg duit saya
lesen kereta
kad ATM
duit kertas + syiling
gambar aku
kad pengenalan masa darjah 6(sangat comel)..hehe :)

5 benda feveret dalam bilik bujang saya
bantal peluk yg besar + bantal pink princess (kat kolej je)
gambar aku & kakak ku kat dinding2..
almari baju..
bear teddy & bear mr bean ..
koleksi kasut

5 perkara yang saya hendak lakukan
nak dapat dekan sem ni ..
nak balik rumah
nak study organic chemistry smpai faham.. :)
nak on9 fb & update blog menggunakan wifi yg laju..bukan line yg slow..
tidur....makan...siapkn assignment...tidur lagi..  :P

5 perkara yang sedang dilakukan
sedang menaip ..
makan kerepek ... :)
sedang mesej ... kls cancel ....syok :P
tgh rendam baju...baju berlmbak tak basuh lg..
tgh berangan di tepi tingkap..

5 orang yang saya mahu tag
 Eika Amin
Ain Najihah
Fatin Erna
Nur Arifah
Chu

No comments:

Post a Comment