Sunday, April 17, 2011

FINAL EXAM !!!!!

Tak sangka sekejap je masa berlalu..rasa mcm baru je daftar utk sem 1..tapi sebenarnye aku dah tua & dah masuk sem 4....HAHA.. sebenarnye risau nak final exam rabu ni...tapi Insya-Allah semuanye berjalan dgn lancar...doakan yg terbaik okay.. :P

Sem ni agak best sikit jadualnye sbb dpt balik awal...hehe..selalunye mesti kena tutup pagar UiTM..tension je tgk semua org dah balik awal.. kali ni aku nak melambai dgn penuh bangga kpd junior yg hbs exam lmbat..HAHA.. kejam gila..

Jadual exam aku agak padat sem ni...nasib baik takde smpai 2 paper 1 hari..kalau tak naya je..dah la byk paper 4 kredit.. target result still yg sama...harap takde ape2 yg menghalang aku utk dpt result cemerlang sem ni..Aminn..

whiteboard kesayangku.. :P


FINALLY.. THANKS TIPAH & TASHA ... :P



20/4 BIO250 (INTRODUCTION TO SYSTEMS & THEIR MAINTENANCE)
24/4 QMT110 (STATISTICS 1)
27/4 CSC134 (DISCOVERING COMPUTER FUNDAMENTALS)
29/4 CHM 257 (ORGANIC CHEMISTRY 1)



Petang 29hb tu nak bergegas balik rumah walaupun tak perlu kelam kabut sebenarnye..hehe.. banyak exam petang...serius tak suka sbb mengantuk exam ptg2 ni...tak pasal2 tertido time jawab exam...


" GUDLUCK KWN2 ... BUAT YG TERBAIK FINAL EXAM NI... 
DAPATKAN RESULT YG CEMERLANG !! "


p/s : tenangkan fikiran utk study..............

1 comment: