Tuesday, May 17, 2011

♥ AISHITERU ♥

 

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang & waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan AISHITERU



Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya


Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu 
 
 
" I HOPE U ARE "ADAM" THAT I FOUND " - fza ♥-


 Awak sahabat saya selamanya
Awak ada ketika saya susah & senang
Awak akan marah kalau saya tak makan sayur...
tapi memang saya tak suka sayur pun.. :P
Awak sanggup berkorban untuk saya
Awak sanggup ubah sikap awak untuk kebaikan diri awak..
Awak terima saya seadanya walaupun saya tak la baik sangat pun.. :P


Awak adalah pemain rugby yg tough yg saya minat....hehe..tough la sgt.. :P
Walaupun awak selalu buli saya tapi saya tetap 
cintakan awak Muhamad Khairyl Redzuan !!


p/s: first time buat entri yg jiwang..kalau ada yg tak suka sila abaikan entri ini.. :P

No comments:

Post a Comment