Thursday, September 8, 2011

ANNIVERSARY ... ♥

Alhamdulillah dah setahun kita kenal...walaupun sebelum ni awak ade kat pilah saya tak perasan awak..awak je perasan saya..tapi saya bersyukur sangat2 sbb dpt kenal awak... bila awak dah ade kat penang baru awak dpt kenal dgn saya... saya ingat lagi semua detik2 perkenalan dgn awak...masa tu saya dah tak ade ape2 perasaan kat mane2 lelaki...kalau ade pun cuma sebagai kawan....tapi bila saya kenal dgn awak...saya nampak awak ikhlas dengan saya...

Dari awal saya tak ade la percaya dekat awak sangat tapi semakin hari bila saya semakin kenal dgn perangai awak...saya mula percaya yang mungkin awak jodoh saya...tapi jodoh semua Allah yang tentukan kan...tapi seandainye awak bukan jodoh saya...saya tetap bersyukur sbb dpt kenal dgn awak... awak selalu nasihat saya...awak jaga saya...awak bagi semangat kat saya...awak selalu bagi ceramah agama tak kira siang atau malam bila saya mula merungut...awak sanggup turun dari kuala selangor ke nilai jumpa saya...yang paling saya suka bila ibu awak rajin telefon saya tanya khabar...ibu awak bagi nasihat supaya belajar rajin2...saya hepi sangat family awak baik dgn saya.. :P

9 September 2010...tarikh yang saya akan ingat sampai bila2...tarikh bermulanye perkenalan antara saya dgn awak...walaupun sepanjang setahun ni banyak suka duka saya dgn awak...awak tetap bertahan dgn saya...saya tahu saya ni selalu degil...tapi awak bersabar je dgn saya... minggu lepas masa saya jumpe awak...awak ade bagi duit syiling utk saya simpan...awak ckp ade makna disebalik duit syiling tu...bila saya susun baru saya faham maksud duit syiling yg awak bagi tu...saya akan simpan duit tu elok2..InsyaAllah...saya sayang awak sangat2 Muhamad Khairyl Redzuan bin Mohd Mokhtar....buat yg terbaik utk final exam akan dtg ni...saya sentiasa doakn kejayaan awak!! :D


saya sayang awak KHAIRYL ... ♥ ♥ ♥

akak aku jadi orang tengah...hehe..

" Saya nak satu je hadiah dari awak untuk anniversary kita...saya cuma nak awak sentiasa doakan kejayaan saya & awak...doakan hubungan kita berkekalan...okay khairyl.. :P "


Bismillahirrahmanirrahim...
Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu...
Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...
Ya Rabbana...
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu...
Ya Rabbul Izzati...
Jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang,
Yang merindui syahid di jalanMu...
Ya Allah...
Jika aku menikmati cinta kekasihMu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya,
Bermunajat di sepertiga malam terakhirMu...
Ya Allah...
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh,
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...
Ya Allah,
Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
Jangan biarkan aku melampaui batas,
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...
Amin ya rabbal alamin...


p/s: mulakan pencarian rumah sewa...prepare utk sem dpn...dgr cerita budak part 6 tak dpt kolej..mcm hampeh je...lagi satu sem kot...adoi...cpt la grad...haha.. :P

No comments:

Post a Comment