Friday, September 16, 2011

LAST ASSIGNMENT JAVASCRIPT CALCULATION!!

Ni last assignment yang kena submit rabu lepas..last assignment utk sem 5 ni...assignment javascript..nasib baik javascript..kalau ASP confirm pening kepala weh..yang javascript pun dah macam ape dah bila mula2 buat tak keluar output... Assignment CSC ni kena buat satu group..satu group maximum 4 org..kalau demand buat sorang2..hehe...mcm biasa la aku satu group dgn tasha & tipah... Markah utk assignment ni 20 markah..harap sangat dpt markah banyak...dpt tolong carrymark aku dgn kwn2... :P


Assignment CSC yg last ni kena buat satu webpage yg boleh hasilkan calculation & boleh bagi satu mesej...agak pening la nak cari idea nak hasilkan webpage yang menarik..nak fikir coding lagi... akhirnye kitorang berjaya hasilkan input & output javascript dgn berjaya...hasil kerjasama semua orang & hasil pertolongan tok wan...dan juga hasil pencarian di internet.. ..kitorang puas hati dgn ape yg kitorang buat..Alhamdulillah siap dgn jayanye..hehe..




INPUT JAVASCRIPT:

coding berterabur...guna programmers notepad ...




OUTPUT :

prompt yang kitorang hasilkan masa mula2 orang buka webpage ni..

ni la hasilnye...header tu buat sendiri...pastu kat bawah header ade marquee.. :P


sambungannye..tak dpt nak print screen terus..hehe..




ni result mesej yang akan keluar kat new window...dah siap hasilnye... :P






























Sekarang aku tgh berseronok kat rumah sedangkan org lain tgh busy study utk final..mentang2 la aku exam lama lagi...hehe... Gudluck kawan2 yg dah start ambik exam isnin ni..buat yang terbaik okay...  tengah mencari mood utk study..InsyaAllah esok aku start study...doakan kejayaan aku & kawan2 semua.. :P


p/s: mood kelaparan...haha..badan aku dah naik 2 kg lepas raya ni.. :P

No comments:

Post a Comment