Friday, September 9, 2011

MUET 2011

Sem ni aku ambik muet...setelah hampir setahun aku meninggalkan subjek bel...sem ni kena recall balik ape yg aku dah belajar..dahlah aku punye english broken gila...takyah cakap la kan kalau speaking confirm hancur...aku ingat nak ambik sem dpn tapi tak jadi la..baik aku ambik sem ni..kalau dpt teruk..sem dpn aku ambik lagi sekali..slip muet baru je keluar...dan tarikh speaking aku 13 oct...sempat la aku practise beberapa hari lepas aku habis final exam...dah la start 7.30 a.m...serius aku tak bersedia nak ambik muet.. :P



Dah boleh print slip muet .. http://www.mpm.edu.my !!!

p/s: tak sabar nak habiskan test lagi 2 minggu dpn ni..pastu merdeka sekejap..hehe... pastu baru study utk final exam..sem 5 hampir habis.... :P 

No comments:

Post a Comment