Thursday, December 29, 2011

♥ SELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN ♥

Dah berkurun aku tinggalkan dunia blog ni..haha...masa kat kampus memang busy yg teramat la kan..lagi-lagi sebelum cuti midsem hari tu..mana taknye dgn test la..quiz la..pastu lab report yg berlambak...proposal..haish dah sem akhir ni bertambah-tambah busy pulak kan....Tinggal lagi berapa hari je lagi nak habis cuti midsem dan lagi berapa hari je nak masuk tahun baru...COUNTDOWN TIME !!! haha...

Sebenarnye nak tulis entri special utk kawan aku sorang ni...aku tak dapat nak hadir majlis kahwin dia pada 25 disember lepas...kawan satu kelas dari form 4-5  dekat SMK Seri Sepang...terkejut jugak masa mula-mula dia invite...ni kira first kawan aku yang menjejakkan kaki ke alam perkahwinan... :P  mcm tak percaya pun ada jugak kan...hehe...tapi Alhamdulillah jodoh dia dah sampai awal kan...majlis pun dah selamat dijalankan... :P








Tahniah Shikin dan suaminye Mohd Safuan...semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...semoga dapat anak cepat-cepat...hehe.. Sorang kawan dah kahwin...lepas ni giliran kawan yg mane pulak ye...haha... Walaupun aku tak pergi majlis kahwin shikin..tapi dpt la jugak tatap gambar kawan aku yg pergi majlis shikin ni...hehe...dpt tgk gmbr pun jadi la kan...


kawan-kawan kelas yang pergi majlis shikin... 


TAHNIAH SHIKIN...nampak seri pengantin kat situ.. :P


p/s: nak buat entri untuk tahun baru...InsyaAllah.. :P

No comments:

Post a Comment