Tuesday, December 13, 2011

SHORT & QUICK UPDATE

Pagi ni bangon-bangon tidur je terus pergi mandi...bukan terus makan ye...hehe..kalau kat rumah yelah terus makan je...haha.. Ada dua berita yang aku dapat pagi ni...first berita gembira & yang keduanye berita sedih... Berita gembira yang aku dapat ialah Kak Fatim selamat melahirkan anak lelaki pada pukul 10.30 malam tadi bertarikh 12.12.11...lawa tarikh tu..aku dpt anak sedara baru...yeahh....nama baby tersebut dalam proses...Tahniah Abg Fendi & Kak Fatimah...tak sabar nak tunggu diorang balik dari Alor Setar... :P





Berita sedihnye pakcik aku yang sakit gout tu masih tak sembuh lagi...smlm masuk ICU...kalau dah masuk ICU tu maknenye teruk la kan..emm aku yg jauh ni tak dpt la nak melawat..jauh tu kat HKL...hanya mampu mendoakan agar semuanye kembali pulih... Mestilah sedih kan bila ahli keluarga kita yang dulunye ceria sekarang dah tak berdaya macam dulu .. 

p/s: kelas bel ni macam malas je nak pergi...nasib la 100 % kat situ kan...payah pulak ade subjek tak ade final ni... :P

No comments:

Post a Comment