Wednesday, January 4, 2012

PERMULAAN TAHUN 2012 YANG SEDIH

Assalamualaikum semua...aku tak nak cerita panjang sangat...tahun baru pun baru sahaja bermula..aku tak sempat nak update entri pasal tahun baru disebabkn sibuk & wifi UiTM hari tu kena petir..Alhamdulillah dah okay dan aku berjaya jugak update entri kali ni...tapi kali ni bukan cerita yang boleh membuatkn hati gembira malah membuatkan hati aku hiba sangat-sangat...


Aku baru sahaja kehilangan pakcik aku pada awal pagi tadi...Allahyarham Zulkarnain Arsad...aku tak dapat nak balik banting untuk pengkebumian arwah...aku hanya mampu mendoakan arwah dari jauh sahaja...lagipun sekarang aku dah ade kat pilah...sangat-sangat susah utk curi masa nak balik...Ya Allah...tabahkan la hati sepupu-sepupuku...semoga mereka tabah hadapi dugaan ni...Allah lebih sayangkan Nyah... :'(


Baru-baru ni pun aku ada baca blog sepupu aku yang merupakan anak arwah..memang tersentuh sangat-sangat bila baca...siapa tak sedih ahli keluarga yang kita rapat sangat-sangat yang selalu sentiasa ada dengan kita..yang selalu bagi semangat dekat kita dah tak berdaya nak buat apa-apa...hanya terlantar kat hospital...kalau benda tu berlaku kat keluarga aku pun aku sedih...tapi aku tak bersedia lagi nak terima dugaan semua tu...aku mungkin tak sekuat org lain...


7/12/2011











17/12/2011


27/12/2011

sumber dari blog sepupu aku... FAZLIN ZULKARNAIN


4/1/2012

Pemergian Allahyarham sangat-sangat dirasai oleh semua ahli keluarga & sedara semua... Harap sesiapa yang baca blog ni tolong sedekahkan Al-Fatihah untuk Allahyarham pakcik aku ye,ZULKARNAIN ARSAD... Semoga roh beliau tenang dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman..Aminn.. 


p/s: sem akhir yang sangat memenatkan,memeningkan,membanyakkan assignment & test....memang seronok la kan...dengan 3 lab untuk minggu ni..berlambak-lambak lab report tertunggak..

No comments:

Post a Comment