Tuesday, February 7, 2012

~ TASHA MANSHAHAR & SYED SHAMIM ~



Bagi yg tak kenal tasha manshahar ni...kenal-kenal la ye..haha..okay..meh aku kenalkan...mula-mula aku tak kenal jugak..aku tengok dekat fb makin ramai pulak yg share lagu tasha manshahar atau nama sebenarnya Nadia Natasha...mula-mula bengang la jugak sedap sangat ke sampai semua nak share lagu dia sampai pakwe aku pun nak share (muka tak puas hati)..haha.. okay fine,suara dia sememangnya lagi sedap dari aku..haha.. Mungkin ada yang tak suka..ada yg suka kan..yg tak suka tu tak perlu nak dengar..tengok je okay.. Sape pulak Syed Shamim ni? Aku pun tak kenal...dia kawan baik Tasha Manshahar ni..okay..dua-dua ni merupakan bakal guru...study kat tempat yg sama kalau tak silap..tak sempat pulak nak interview kan..hehe...haa yang penting diorang berdua menyanyi under Clora Studio.. :P


TASHA MANSHAHAR - BE MINE



SYED SHAMIM - BENGANG (COVER)




TASHA MANSHAHAR & SYED SHAMIM - MR SAXOBEAT(COVER)


Aku rasa lagu sexobeat ni yg mcm nak dengar byk kali...serius best gabungan suara diorang..lagu tasha be mine tu baru 4 hari dah ade 40 000 orang yg tengok video lagu dia...power tak power...semakin ramai la pulak kan artis youtube ni...dgn sekelip mata je terus famous kan...kalau korang rajin blh tengok official blog Tasha Manshahar ni... KLIK SINI !!




SUMBER : OH BULAN











TASHA MANSHAHAR OFFICIAL PAGE






















No comments:

Post a Comment